Anmälan cirkelledarutbildning

Vill du, dina vänner eller din arbetarekommun lära er något nytt tillsammans? Den 21 - 22 oktober anordnar Socialdemokraterna en cirkelledarutbildning på Folkets hus i Överkalix med syfte att få fler cirkelledare ute i länet som i sin tur lokalt kan samla andra som är sugna på att tillsammans lära sig mer om politik t.ex inför det kommande EU-valet. Tillsammans med våra erfarna handledare Tomas Fridh, studieombudsman på partistyrelsens kansli och Stefan Wikén, förste ombudsman Västernorrlands partidistrikt kommer ni att få inspiration och idéer på hur ni i arbetarekommunerna kan utveckla studieverksamheten lokalt. Begränsat antal platser.

När: 21-22 oktober. Kursen börjar 10.00 på lördag och avslutas 16.00 på söndag.
Var: Överkalix, Folkets Hus

Transport: Vi kommer att skicka ut en lista för möjlighet till samåkning. Om du kör egen bil utgår milersättning för det.

Självklart är våra utbildningar kostnadsfria där mat och logi ingår under helgen.

Fyll i din anmälan redan idag och boka in dig på en helg tillsammans med oss. Mer information kommer att skickas ut närmare till alla deltagare.

Logi

Jag deltar i gemensam middag på lördag kväll

Ange om du har någon specialkost eller annat vi behöver veta

Genom att delta godkänner du att vi behandlar dina uppgifter i enlighet med GDPR. Lär mer på www.socialdemokraterna.se/integritetspolicy Länk till annan webbplats.