Engagera dig

Ta steget! Tillsammans bygger vi Sverige rättvist, jämställt och hållbart!

Det finns många sätt att engagera sig på. Bäst är förstås att bli medlem i Tro och Solidaritet Länk till annan webbplats.! Som medlem kan du engagera dig i en lokalförening och driva dina frågor tillsammans med andra. Du kan också låta medlemskapet mer vara ett stöd för våra politiska ställningstaganden. Du är varmt välkommen i båda fallen! Din röst räknas och ditt medlemskap är värdefullt.

Håll dig uppdaterad om vad vi gör och tycker i aktuella frågor genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev Länk till annan webbplats. som kommer ungefär varannan vecka.

Följ oss på Facebook Länk till annan webbplats. och Instagram för att läsa aktuella kommentarer och uttalanden.

Du kan också skänka pengar till vår internationella fond (se flik nedan), skriva debattinlägg och motioner, arrangera en studiecirkel eller ett enstaka möte om ett ämne du tycker är särskilt viktigt. Kanske kan vårt projekt lokala politiska samtal Länk till annan webbplats. vara något för dig.

Vill du resonera mer om hur du på bästa sätt kan få utlopp för ditt engagemang via Tro och Solidaritet? Hör av dig till dina lokala företrädare eller till förbundskansliet.

Undersidor