Statsministern besökte Norrtälje!

Vilken fantastisk dag när statsminister Magdalena Andersson besökte oss i Norrtälje! Statsministern fick möta både pensionärsföreningar och ungdomsförbundare som hejade på statsministern inför valspurten.

Magdalena och SSU'arna

Magdalena och SSU Norrtälje

Vilken fantastisk dag det var i söndags när statsminister Magdalena Andersson besökte Folkets Hus i Norrtälje stad! Både pensionärsföreningar och ungdomsförbund fick tillfälle att prata med statsministern.

Magdalena talade om att vi som samhälle ska vända på varje sten för att stoppa kriminaliteten och bryta segregationen, ta tillbaka den demokratiska kontrollen över välfärden, och leda klimatomställningen och skapa nya gröna jobb i hela landet. Om sju dagar går vi till val. Då står valet mellan Magdalena Andersson som fortsatt statsminister – eller den mest högerkonservativa regering vårt land någonsin haft. Därför fortsatte vi med att knacka på hemma hos Norrtäljeborna för att påminna om att valdagen närmar sig.

Tillsammans ska vi göra vårt Sverige och vårt Norrtälje bättre!