Luleå Arbetarekommuns Årsmöte 2024!

Hej och välkommen till Luleå arbetarekommuns årsmöte 2024!

Årsmöte 2024 Socialdemokraterna Luleå

På den här sidan anmäler du dig till de två spännande dagar vi kommer spendera tillsammans i Alvik/Långnäs Bygdegård.
För mer detaljerad information om schema, mat, parkering osv. så klickar du på denna länk. Pdf, 5.2 MB, öppnas i nytt fönster.

Det kommer vara 2 eventfyllda dagar med hög kvalité på gäster samt kunskap. Vi får besök av bl.a. Anna Sundström (generalsekreterare Olof Palme Center), Isak Utsi (#8 på EU-listan för Socialdemokraterna), Fredrik Lundh Sammeli (socialpolitisk talesperson för Socialdemokraterna) och många många fler.

Lördagen kommer det även ske två valbara seminarietillfällen. Välj två seminarium nedan så att vi kan fördela så bra som möjligt i lokalen. Du kan läsa mer om de valbara seminarium som finns i dokumentet som vi länkat till lite längre upp. (OBS! Det kan bli så att du inte får det seminariet du har valt p.g.a. platsbrist). Det kommer finnas möjlighet att ta del av powerpoint-bilder och dylikt från alla seminarium.

På lördag kväll har vi en gemensam middag med toastmaster, musikunderhållning och god mat på Live-restaurangen i Luleå Energi Arena. En kanonrolig kväll i sammanhållningens tecken. För middagen tar vi ut en solidarisk avgift på 200 kronor.
Vill du ta med en närstående? Det går alldeles utmärkt, se bara till att anmäla personen via Kiki Knezevic, kiki.knezevic@socialdemokraterna.se.

Vi ser fram emot att ett hejdundrande årsmöte med massa roligt. Varmt välkomna!

Det är inte tillåtet att göra anmälningar längre. Sista anmälningsdag var den 15 mars klockan 18.00.

Genom att delta godkänner du att vi behandlar dina uppgifter i enlighet med GDPR. Lär mer på www.socialdemokraterna.se/integritetspolicy Länk till annan webbplats.