EU-VALSKAMPANJ

Valaktiviteter

Har du frågor eller idéer? Kontakta ombudsman Tamara Nesic på tamara.nesic@socialdemokraterna.se eller 072-210 19 36.

Kampbanken

Du vill väl också vara med och vinna valet i sommar? Vi tänkte väl det! Då kan du anmäla dig till distriktets kampanjbank – vårt valarbetarregister. Genom att anmäla dig som valarbetare kommer du att kunna få information om kampanjaktiviteter under valrörelsen och inbjudningar till speciella valarbetaraktiviteter. Våra valorganisatörer kommer att skicka mer information om aktuella kampanjaktiviteter till de som anmäler sig till kampanjbanken!

Superknack med Magda!

Den 25 maj besöker vår partiordförande Magdalena Andersson Hammarkullekarnevalen – Men innan det gör hon ett stopp i Biskopsgården för frukost och superknack!
Detta blir EU-valrörelsens markering av slutspurten – missa inte chansen att delta!

Först till kvarn gäller - Vi har 100 platser!
Anmälan är obligatorisk! Du måste ha anmält dig!
Anmäl dig nedan.

Plats: Biskopsgården
När: Lördag 25 maj

Hålltider för dagen:
10.00 – Frukost
10.30 – Pepp av Magdalena Andersson
11.00-12.30 – Knack i Biskopsgården

Mer information kommer till de som anmält sig.
Ta gärna med dig din röda väst/jacka och din vattenflaska!

Vid frågor kontakta Tamara Nesic på tamara.nesic@socialdemokraterna.se

Hammarkullekarnevalen 2024

Kampanja med oss på Hammarkullekarnevalen 24-26 maj!

Fredag-söndag 24-26 maj är det dags för årets upplaga av Sveriges största karneval, Hammarkullekarnevalen! Självklart finns Socialdemokraterna på plats med ett stort rött tält som vi har tillsammans med LO, SSU, S-kvinnor och Magdalena Andersson!

Årets upplaga av karnevalen blir något utöver det vanliga! I år gästas vi nämligen av ingen mindre än vår partiordförande Magdalena Andersson! Magdalena öppnar även karnevalen med sitt invigningstal kl. 15.00 på lördagen den 25 maj. Missa inte detta!

När: Fredag-söndag 24-26 maj
Var: Hammarkullen, Bredfjällsgatan

Program:
Mat- och prylmarknad fre-sön
Lördag 12:00 - Karnevalståg Vuxen
Lördag 15.00 - Invigningstal av Magdalena Andersson
Söndag 12:00 - Karnevalståg Barn

Vi behöver din hjälp att bemanna vårt tält på karnevalen!
Alla som står i tältet minst tre (3) timmar får mat!

Har du frågor eller idéer? Kontakta ombudsman Tamara Nesic på tamara.nesic@socialdemokraterna.se eller tel. 072-210 19 36

Callcenter

Vinn val med hjälp av telefonen – Ring med Ringround!

I valrörelsen har vi som mål att prata med 4 575 göteborgare via telefon.
Det personliga samtalet är viktigt och är en metod som är beprövad. Med telefonen i hand och lett av SSU Göteborg kommer ett callcenter finnas för de medlemmar som inte fysiskt kan delta i fältkampanjen.

Ringningarna kommer att genomföras på partidistriktet (Järntorget 8). Callcentret bemannas tisdag till torsdag kl. 17.00 – 20.00 från 2 maj till 9 juni. Du behöver inte anmäla dig utan kan bara dyka upp på callcentret.

Har du frågor? Kontakta ansvarig ombudsman Tamara Nesic på tamara.nesic@socialdemokraterna.se eller 072-210 19 36.